Pagina's

dinsdag 8 juni 2010

Het alfabet

Tijdens mijn sneupwerkzaamheden kom ik zoveel leuke dingen tegen, het is gewoon teveel. Ik zou alles wel direct willen maken maar dat gaat niet. Er zijn ook nog 2 kinderen die aandacht nodig hebben. O ja en dan heb ik nog 'n man, huishouden etc. :)

Wat ik heel graag wilde maken, ook al hebben de kinderen er nog niks aan, mama vindt het gelukkig ook leuk, is het stoffen alfabet van chez beeper bebe. Het was erg leuk om er mee bezig te zijn en ik ben nog niet klaar want ik wil minstens 2 maal alle letters maken. Zie de extra O op de foto, het begin is er dus.

Ik heb de letters getekend met een wateroplosbare stift (aqua-trickmarker), dat werkt erg fijn. In de tutorial worden magneetjes gebruikt. Aangezien wij een ingebouwde koelkast hebben en er in huis geen andere magneet-plekken zijn, heb ik ze magneetloos gemaakt. Ik kan niet wachten tot de kinderen het alfabet kunnen leren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten