Pagina's

maandag 2 december 2013

Voor het eerst: Mod Podge

Toen ik laatst door de Xenos liep, zag ik flesjes Mod Podge staan. Voor 2 euro nog wat. Ik wilde het al tijden kopen maar wist niet waar ik het moest kopen. Ik zat er al aan te denken om het zelf te maken. Maar goed......op Pinterest had ik een handleiding gezien om een dekseltje te bekleden met papier. En laat ik nou van die leuke papiertjes in huis hebben.
Het resultaat is niet helemaal naar wens maar voor een 1e keer is het helemaal niet raar. Het dekseltje is niet glad aan de bovenkant, aan de rand zit een gleuf. Daar had ik het papier beter aan moeten drukken. En ik had het papier aan de rand verder in moeten knippen, dan was het resultaat mooier geweest. 

Hebben jullie de Adventskalender van Samenspinsels al gezien? Ik ben op dag 9 aan de beurt. Kom elke dag kijken, klik een nieuw vakje open en ontdek............

1 opmerking:

  1. Leuk, dat staat ook al een tijdje op de wishlist hier die mod podge. ;-)
    Heel tof resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen