Pagina's

zondag 8 december 2013

Dag 9 van de Samenspinsels Adventskalender - een give away

De winnaar is bekend, de give away is gesloten. Bedankt voor het meedoen!

***********************

Welkom op dag 9 van de Adventskalender! Is het niet super leuk om elke dag een vakje te kunnen openen?  We zijn nog niet op de helft en we kunnen ons op nog op veel moois en leuks verheugen.

Vandaag val je met je neus tussen de Kerst-lintjes.
4 meter lint en 2 halve meters van een lief kantje.
Meedoen? Laat een reactie achter en ik laat op 19 december weten wie de gelukkige is. Ik zou het leuk vinden als je me volgt en als je deze adventskalender promoot door de mini-kalender in je zijbalk te plaatsen (zie onderaan dit bericht).

Alvast knusse dagen gewenst! 

31 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen :-) Leuk!! Ik wil die lintjes wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel fijn als ik m'n naam er bij zet, he? Ik ben Lobke, van iets-unieks.blogspot.com. Jullie gaan mij later in de adventskalender ook nog tegenkomen. Fijne dag allemaal!!

      Verwijderen
  2. Mooi lint, deze wil ik ook wel winnen. Ik was net door de adventskalender de eerste keer op je blog en ga je nu ook volgen. Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke lintjes. Doe graag mee. En die adventskalender vind ik ook helemaal super! Heb m op mijn blog hoor.
    Fijne dag nog.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lieve hertjes, wat zou ik daar eens mee kunnen doen? Als schoenveters gebruiken? Om mijn pols wikkelen voor Kerstmis? Een klein kerstballetje aan hangen, als Kerstketting? Een halsbandje van maken voor mijn dikke kat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lintjes! Natuurlijk wil ik meeloten, dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die adventskalender toch superleuk!! Ik heb zelf (nog) geen blog, maar ik geloof dat ik er ook maar eens een moet beginnen, super gezellig om mee te lezen met jullie! Enne.....tja, natuurlijk loot ik ook graag mee, zulke leuke lintjes wil iedereen wel denk ik! Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carolien, wat is dat spannend om iedere dag te kijken wat er nu weer voor leuks/moois te zien is. Tot nu toe erg leuk, en schattige bandjes....
    liefs petra n.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Carolien, leuk om te zien wat je allemaal maakt. Zo'n blog hop is echt leuk. Ik vind de bandjes prachtig en wil graag meedoen aan je giveaway.

    groetjes, Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Carolien die zou ik wel willen winnen het zijn leuke bandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke lintjes om te winnen. Dus ja ik wil graag meedoen

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor om al die blogs tegen te komen! Ik kijk er iedere dag weer naar uit! Leuke lintjes, ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schattig!! en vooral zo met het woordje knus! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat hertenlintje is erg leuk!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Elke dag kijk ik met veel nieuwsgierigheid uit naar je blog.....................wat maken we vandaag.........
    X Dorien X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige lintjes! Die zou ik graag winnen op mijn verjaardag, 19 dec! ;-)
    Ben op je blog beland door de advent kalender, ik ga je volgen.
    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee voor deze sfeervolle lintjes! Om mijn kerstkadootjes mee te versieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kalender staat al op mijn blog. Hopelijk zijn er nog veel mensen die er evenveel plezier aan hebben dan ik. De lintjes wil ik in alle geval zeker winnen. :-) (Maar ja, wie niet natuurlijk...)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve lintjes! Ik doe natuurlijk graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee voor die mooie lintjes te kinnen winnen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lintjes.. Dat heb je toch nooit teveel. Ik doe graag mee aan deze leuke give-away. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil ook graag meedoen. Prachtige kerstlintjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kerstlintjes, komen altijd van pas. Ik doe graag mee.

    groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben nieuw hier, leuk blog heb je , ik ben maar meteen volger gewordn en die lintjes wil ik heeeeeeeel graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk! Ik maak alles voor in de kerstboom zelf en hier zou ik alles mooi mee op kunnen hangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh die zou ik ook graag willen winnen voor mijn quilts!

    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ja leuk ik doe met misschien geluk in friesland.. groetenuit noord holland
    leuke blog trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super schattige lintjes, ik doe graag mee. Deze adventskalender is zoveel leuker dan die van playmobil, zegt mijn dochter.... Gelijk heeft ze! Groetjes
    Petra, voorlopig nog blog-loos maar wel enthousiaste blog-volger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuke lintjes! Ik doe graag mee en ben je gaan volgen. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo mooi, die lintjes! Ik waag graag een kansje...
    Wat een leuke, inspirerende blog heb je!

    Groetjes, Rianne (dag 15 op de Adventkalender)

    BeantwoordenVerwijderen