Pagina's

dinsdag 5 november 2013

Swap-dag en een middagje Groningen

Afgelopen weekend was ik op pad. Zaterdag reed ik naar Hilversum waar een gezellige swap-bijeenkomst was. Ik maakte een pan pompoensoep, er waren salades, hartige taarten en cakjes. We speelden het Sinterklaasspel, met zelfgemaakte cadeautjes. Er zat zoveel moois bij! Het is een super leuk spel maar het vervelende is dat als je een mooie buit hebt, je die binnen de kortste keren ook weer kwijt kan raken.

Mijn inbreng waren een roze-groene vlaggenlijn, een naaldenmapje van PTT-stof, een ritstasje van PTT-stof en kleine hexagoontjes en een kussen. Handig als ik ben heb ik er geen foto's van gemaakt. Ik ging naar huis met een pakketje uit Japan, samengesteld door Kyra, met oa Fabric tape, d-ringen, tassenband, rolmaatje en viltnaalden. Ik kreeg het niet mooi op de foto.
En ik nam niet 1 maar 2 mooie vogeltjes van Lizette mee. De linker is een broche die ik kreeg (en waar ik enorm blij mee ben) en op de rechter zit een zuignap, die pronkt op een mooie oud kastje. Ik ben dol op haar vogeltjes. Haar boek heb ik even kunnen doorkijken, het ziet er erg leuk en divers uit!
Dit mooie gehaakte tasje maakte Lizette ook, het is prachtig gemaakt. Als voering gebruikte ze een mooi stofje met egeltjes. Waar ik het voor ga gebruiken weet ik nog niet.

Zondag was er markt in Groningen. Dezelfde markt als waar ik al 2 keer heb gestaan. Omdat we nog niet zolang thuis zijn en omdat mijn inspiratieniveau vrij laag is, sla ik zelf over. Nynke en Kyra stonden er en we hadden Ikea op de planning staan dus deden we een middagje Groningen. Van winkelen kwam het niet want er was nog niets open toen we klaar waren op de markt.
Bij Nynke mochten de kinderen elk een mooie kaart uitkiezen. Bij Ikea kochten we de lijstjes en nu staan de 'schilderijtjes' in hun kamer. 2 kaarten uit een aparte serie, het is niet echt mijn stijl maar toch heeft het wel wat. Sprookjesachtig, dat spreekt de kinderen erg aan. Sophie koos de kaart met de beer en Noa die met het Roodkapje-achtige meisje. 
Dit mooie Scandinavische hart kocht ik bij Kyra. Voor in de kerstboom, maar nu gezellig naast de bank aan het molentje. Het regent vrijwel de hele dag al en mooie foto's zijn dan bijna niet te maken. Maar om te wachten met bloggen en foto's maken tot het zonnig is? Dat kan nog lang duren denk ik.

1 opmerking:

  1. O, ik vind die kaarten geweldig! Ga binnenkort ook naar Groningen, toch even kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen