Pagina's

maandag 18 november 2013

Ik swapte weer eens: de Pinterest-swap

Op Swap-bot deed ik weer eens mee aan een swap. En dat vond ik best spannend omdat je iets moet maken wat op het Pinterest-wensen-board van je partner staat. Ik mocht iets maken voor Kim. Het werd de open wide zipper pouch van Noodlehead.
Naar aanleiding van Kim's profiel koos ik dit toffe stofje met bomen. Er staan ook eekhoorntjes en konijntje op verstopt. Het is stevig katoen, wat ik extra stevigheid gaf mbv een laagje vlieseline.
De voering is grof geweven oranje stof, lekker fel. Het labeltje is een stukje lint. Ik kocht het bij Jan Sikkes. 
Dit ritstasje is erg leuk om te maken. Laat je vooral niet afschrikken door de rits, die net wat anders vastgenaaid moet worden dan normaal. Ik gebruikte deze manier hier al voor een hoes voor onze tablet. 

Wat mijn partner voor mij maakt weet ik nog niet. Het is een Sinterklaas-swap dus zou ik het voor 5 december in huis moeten hebben. Spannend!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Moet toch weer eens achter de naaimachine kruipen ;)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tasje. Tof zo met die rits die er uit komt. :)

    BeantwoordenVerwijderen