Pagina's

dinsdag 26 november 2013

Flying Tiger

Vanmorgen lag er een envelop op de mat, met de give away die ik won bij haar en haar. Een mooie foto maken lukte niet want het was hier de hele dag grijs en grauw. Het zijn papiertjes, labeltjes en een rolletje tape. Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet, ideetjes zijn welkom! Alles komt bij Flying Tiger vandaan.

Afgelopen zaterdag waren we in Utrecht. 's Ochtends gingen we naar Maarssen want daar kwam Sinterklaas op Adgers werk. Daarna gingen we de stad in en 's avonds hadden we feest bij mijn schoonzus en zwager. Een drukke dag dus

Toen we door de stad liepen, zag ik opeens een Flying Tiger. Leuk, dacht ik en liep er meteen heen. Maar wat een drukte en wat een enorm lange rij voor de kassa. We hebben even binnen gestaan maar zijn de winkel niet in geweest. Misschien een andere keer want het lijkt me leuk om er rond te neuzen, maar niet als er zoveel mensen binnen zijn.

3 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier ermee!
    Groetjes Ikkeismooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha das leuk beneden komen hihi!! Veel plezier ermee!

    Jammer dat het zo druk was bij de Flying Tiger in Utrecht, het is een erg leuke winkel! Zo jammer dat het niet in het Noorden zit....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Masking Tape, oneindige mogelijkheden. Ik heb even op Pinterest gekeken: http://www.pinterest.com/search/pins/?q=masking%20tape
    Je kan je lol op!

    BeantwoordenVerwijderen