Pagina's

donderdag 12 september 2013

Liebster award

Van Rebecca kreeg ik deze award. Dank je wel!
Ze bedacht 11 vagen die ik moet beantwoorden. Hier komen ze!

1. Wat denk je als je 's ochtends wakker wordt?
Kon ik maar uitslapen. (ik ben vreselijk slecht in opstaan)

2. Waar droom je over?
Afgelopen nacht droomde ik bijvoorbeeld dat we met z'n allen in de trein zaten met veel te veel bagage en dat we in de 5 minuten die we hadden om over te stappen alles moesten sorteren en opnieuw in moesten pakken. Erg hectisch in elk geval. Of het gelukt is weet ik niet want toen ging de wekker.

3. Wat kun je niet wat je wel graag zou willen kunnen?
Ik zou graag met tricot willen kunnen werken. Ik heb tricot en een overlock maar ik heb me er nog niet aan durven wagen. Misschien eens naailes nemen?

4. Waar maak je je hard voor? Heb je idealen?
Hm, niet echt geloof ik. Gezond en gelukkig blijven, goed voor elkaar zorgen en geen troep in de berm gooien. Dat omvat het wel zo'n beetje.

5. Wat houdt jou op de been als het even tegen zit?
Het zit mij gelukkig alleen maar mee, het zit me in elk geval niet tegen.

6. Wat lees je het liefste?
Het liefst zou ik altijd Pride and Prejudice lezen maar dat zou al gauw saai worden. Dit is wel 1 van de weinige boeken die ik regelmatig herlees. Verder lees ik graag literaire thrillers en soms een Engels kinderboek.

7. Waar of wanneer ontspan jij het beste?
Languit op de bank (die we over een week of 4-6 verwachten) met een dekentje en een leuk programma op de buis of met een fijn boek.

8. Waarom blog je?
Toen ik mijn naaimachine kocht, zocht ik veel op internet naar inspiratie. Ik kwam veel leuke blogs tegen en het leek me ook leuk om te bloggen.

9. Hoeveel tijd besteed je per week in blogland?
Ik kijk elke dag in mijn leeslijst en ik blog wanneer ik iets te bloggen heb. Hoeveel tijd dat in beslag neemt weet ik niet, ik wil het ook niet weten denk ik...

10. Wat is je favoriete blog?
Dat is altijd een moeilijke vraag want er zijn erg veel blogs die ik graag lees. Maar het blog van Prentje lees ik wel erg graag. Ze schrijft erg leuk.

11. Met wie zou je een dagje willen ruilen?
Daar heb ik nog nooit over nagedacht. Ik denk niet dat er een bepaalde persoon is en als ik moet kiezen dan zou ik wel een dagje een man willen zijn. Dat lijkt me wel interessant.

11 mensen kiezen om deze award aan door te geven is moeilijk en ik heb de ervaring dat veel mensen blij zijn om een award te krijgen maar er niets mee willen doen. Ik kan me dat wel voorstellen. Ik geeft de award dan ook niet door maar wees vrij om em op te pikken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen