Pagina's

donderdag 26 september 2013

Leuke spulletjes

Gisteren kwam mijn moeder een middagje langs. De laatste keer dat we elkaar zagen is een half jaar geleden toen ze op bezoek kwam op Gran Canaria. En aangezien ze nu in Frankrijk woont, zit een wekelijks bezoek er niet meer in. Ze nam allemaal leuke spulletjes mee.
Kleine potjes met jam. Ik ben erg benieuwd naar de vijgen- en rabarber-jam.
Erboven staat een zakje met cherrytomaatjes-zaad en een prentje wat ook in de verpakking zat. Daar ga ik een mooi lijstje voor zoeken.

Een oud koperen doosje met oa een oude knip erin. De beugel is gemaakt van hout.

Wat ik in deze mooie houten doosjes ga doen weet ik nog niet. De grote heeft 2 vakken, de kleine 1. Ideaal voor kleine prulletjes of handwerkbenodigdheden.

Deze kruidenpotten komen uit Frankrijk. Ooit gekocht bij een potterie die nu jammer genoeg niet meer bestaat. Ze staan boven het aanrecht, Adger is er niet zo kapot van maar ik hou wel van een landelijke 'touch'.

2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk Carolien, al die 'franse' schatten. Allemaal spulletjes met een verhaal.
    groetjes petra n.

    BeantwoordenVerwijderen