Pagina's

vrijdag 27 september 2013

Blommekes

Ik kocht de vaasjes bij de AH en de bloemetjes plukte ik in de tuin. Blauw, roze, paars; ik kon niet kiezen welke kleur ik het leukste vind maar met deze combinatie ben ik erg blij.

Laatst ontdekte ik dat het best leuk is om een filtertje (of hoe dat dan ook mag heten) over en foto te gooien. Je krijgt er zo'n leuk effect door. Ook de gele bloemen in de tuin ontkwamen er niet aan. Ik heb geen idee hoe ze heten en ze kwamen uit het niets uit. Ik had geen nieuwe bloeiers meer verwacht rond deze tijd. Mooi zijn ze wel!


6 opmerkingen:

  1. blauw roze paars.... ik zeg: allemaal leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé! Dat kleine kaarsenhoudertje hadden wij ook vroeger! Die met het hartje erop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, en naar die hele leuke vaasjes heb ik ook al een paar keer gekeken bij de AH!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's op deze mooie nazomerdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gele bloemen zijn van een clematissoort, als ze uitgebloeid zijn krijg je allemaal zilveren pluisjes, heel mooi! Die vaasjes met bloemetjes ook, trouwens. Lekker veel kleur (hier dus geen grijs, haha...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan is dit de 2e keer dat ze bloeien want toen we hier kwamen wonen waren de zilveren pluizen er al. En nee, geen grijs in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen