Pagina's

dinsdag 13 augustus 2013

Pomponnetjes voor het nieuwe huis!

Een vork, wol, een naald en een schaar. Meer heb je niet nodig om deze leuke slinger te maken.
Voor beide kinderen maakte ik zo´n slinger, voor op hun nieuwe kamer.
Want we gaan aankomend weekend verhuizen!
Eindelijk! Na ruim 12 jaar flat, 8 maanden boot en 3,5 maand bij mijn vader krijgen we een huis met een tuin. En met aparte kamers voor de kinderen, hopelijk wennen ze daar snel aan want ze hebben altijd samen geslapen.

2 opmerkingen:

  1. Aankomend weekend al verhuizen!? Jeetje zeg, wat snel al. Ik hoop dat het een mooie plek is waar jullie gaan wonen, met een tuin waar je je nog lekker kunt uitleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de tuin kan ik me niet enorm uitleven want het is een huurwoning die te koop staat. Maar we kunnen wel heerlijk buiten zitten en spelen en er staan appel- en perenbomen om de tuin. Ik vermaak me er wel!

    BeantwoordenVerwijderen