Pagina's

maandag 5 augustus 2013

Lieve stempeltjes

Zaterdag trakteerde ik me op dit setje stempels van Belle & Boo. Ze stempelen echt heel mooi, er zit een bruinig inktkussentje bij. Ik moest wat postkaarten kopen bij de boekhandel en daar hebben ze een hoekje met leuke spulletjes, waaronder dus deze stempels. Ik kan het dan niet laten om er even te sneupen. 


Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van de moestuin liet zien. De mais en zonnebloemen doen het erg goed. Al staat de mais op de akkers veel en veel hoger. De grond in de tuin is vast minder vruchtbaar.

De bietjes zijn al zichtbaar! Hopelijk groeien ze nog wat en anders heb ik een mini maaltje rode bietjes.

2 opmerkingen:

  1. Petje af voor jouw blogdiscipline, hoor! Iedere dag weer wat opschrijven, dat is knap. En nu schrijf je lekker alleen nog maar over onderwerpen waar je zin in hebt. Zoals lieve stempeltjes en de moestuin!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je lieve reactie over Bowie! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen