Pagina's

vrijdag 2 augustus 2013

3 dagen bloggen - de laatste dag

Eindelijk, dag 31, de laatste dag van dit project. In het begin vond ik het wel leuk maar daarna werd het wel een beetje een verplichting waar ik niet altijd zin in had. De oplossing was meerder blogjes per keer schrijven zodat ik er een paar dagen vanaf was. Soms had ik er namelijk wel zin in en dan schreef ik er met gemak 3 achter elkaar. Ik vind het gewoon leuker om te bloggen over andere dingen.

En bij dag 31 hoort een zelfportret, laat ik dat nu maar niet doen. Na zo´n kleffe dag, waterballonnetjes gooien en in de schaduw in een strandstoel hangen ga ik geen foto van mezelf maken. Binnenkort misschien als ik weer fris en fruitig ben.

4 opmerkingen:

  1. was leuk om met je mee te lezen! en dat zelfportret houden we gewoon nog te goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ze bijna allemaal meegelezen. Kan mij voorstellen dat het soms wat teveel wordt. Neem gerust een korte pauze nu.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, loop erg achter, dus ga ze gauw eens lezen! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen