Pagina's

zondag 14 juli 2013

Ouwehands Dierenpark

Kom je mij ook volgen op stofgenoeg.blogspot.nl?

*********************************************************************************************

Gisteren gingen we naar Ouwehands Dierenpark. We waren er nog nooit geweest. Het is een prachtige dierentuin en we hebben er een fijne middag gehad.

De ijsbeer dook 2 keer in het water. Jammer genoeg is dat niet op de foto gekomen. Wel het eruit klimmen, ook mooi.

De kinderen vonden de schedels erg interessant en ze vroegen er veel over. Ik bleef veilig op een afstandje want ik ben er als de dood voor.



De jonge witte leeuwtjes waren erg mooi om te zien. Ze zijn dik 4 maanden oud. Wat vervelend was, is dat er een hond stond te blaffen bij de leeuwen. Dat vonden de leeuwen niet leuk. Sowieso raar dat je met je hond naar binnen mag in deze dierentuin. 
De kinderen vonden het aquarium erg leuk. Er waren prachtige vissen en anemonen te zien. Ook Nemo en Dori waren er, tot groot plezier van de dames.



1 opmerking:

  1. Prachtig@
    Ik ben er laatst ook geweest.
    Zie mijn collage van Ouwehands dierenpark: http://arjavangarderen.blogspot.nl/2013/06/ouwehands-dierenpark-rhenen.html

    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen