Pagina's

maandag 1 juli 2013

Een zomerse cirkelsjaal

Ik heb een fijn cirkelsjaaltje van de Hema.
Het is een enkel stofje, aan beide kanten bedrukt.
Hier draagt Sophie het.
Ik wilde wat afwisseling en had ook wel weer eens zin om iets voor mezelf te maken.
Ik koos een leuk stofje en knipte en naaide wat.
Toen bleek dat ik een veel te kort stuk had genomen, dat werd niks. 
2 verschillende stofjes leek me ook wel leuk dus koos ik het roze stofje erbij.
Eigenlijk is de sjaal iets te lang. 2 keer omslaan gaat makkelijk, 3 keer lukt niet.
Bij de volgende moet er dus een stukje af want dan is het net wat behaaglijker als het eens frisjes zou worden deze zomer :o) 

5 opmerkingen:

  1. Geluk bij een ongeluk dus. Wat een leuke stoffencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke stoffen en bij elkaar ookal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sjaals! Haha, kijk je dochter genieten van haar ijsje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk stofje. Ik vind m niet misstaan hoor, qua lengte?!
    En sjaaltjes heb je nooooit genoeg :)

    BeantwoordenVerwijderen