Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

31 dagen bloggen - zondigen

Zondigen heeft bij mij vooral te maken met iets lekkers eten terwijl dat eigenlijk niet zou moeten. En je daarna vooral een beetje schuldig voelen.

Ik zorg er meestal voor dat er niks te snoepen is. Voor de kinderen heb ik als lekkertje meestal rozijntjes of een liga, die laat ik liggen. De afgelopen dagen was er veel lekkers te eten ivm Sophie´s verjaardag. We hadden 3 dagen bezoek en dus 3 dagen taart. En er is altijd over, zonde om weg te gooien.

Het hardlopen staat al 3 weken op een laag pitje. Dat is niet zo´n goede combinatie met lekkere taartjes.....

1 opmerking:

  1. Ik ben dus vandaag jarig en heb gisteren al op het werk getrakteerd op taart, dus ik heb ook al veeel te veel taart op... gelukkig loop ik wel en morgen plak ik er maar een extra rondje aan vast!

    BeantwoordenVerwijderen