Pagina's

dinsdag 23 juli 2013

31 dagen bloggen - wat verzamel je?

Ik loop een beetje achter met de 31 dagen bloggen. Gisteren vierden we Sophie´s verjaardag al een beetje. We aten een taartje, aardbeien, wrapjes met eiersalade en sla uit eigen tuin!

Vroeger verzamelde ik van alles. Ik had meer dan 40 knuffels dus die verzamelde ik. Misschien niet bewust maar het waren er zoveel dat je wel van een verzameling kan spreken. Een groot deel van die knuffels heb ik nog, ik kan ze niet weg doen. Een groot gedeelte heb ik naar een konijnenopvang gebracht. Als maatje zeg maar, voor eenzame konijnen. Toen ik een paar jaar geleden nog een konijntje had, heb ik heb ook een knuffeltje gegeven en daar lag hij vaak tegenaan. Ze zijn vast goed terecht gekomen.

Wat ik wel echt spaarde dat waren stickers. Ik had een schriftje en daar lijmde ik ze allemaal in. Waarschijnlijk vond ik het leuk om daar in te bladeren.

Nu spaar ik niets meer. Het is misschien meer iets van als je jong bent. Wat ik nog wel leuk vind om te sparen/verzamelen zijn prentenboeken. Niet dat ik er heel veel heb hoor. En stofjes natuurlijk. Als ik aan een verzameling denk dan zie ik planken vol met veel van hetzelfde. En dat heb ik (gelukkig) niet.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen