Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

31 dagen bloggen - wat staat er op je i-pod?

Nou daar kan ik kort over zijn want een i-pod heb ik niet. Ik luister eigenlijk bijna geen muziek.
Soms luister ik naar Robbie Williams, van wat er tegenwoordig ´in´ is weet ik niet.

Vroeger luisterde ik veel naar muziek. Tijdens het huiswerk maken had ik altijd de radio aan op radio 3 of 538. Ik luisterde altijd naar de top 40 en nam zelfs nummers op die ik later nooit weer luisterde. Zonde van al die cassettebandjes.

Ik was enorm fan van Take That, daar had ik alle cd´s van. Ook luisterde ik graag naar Brian Adams en Bon Jovi. Een cd die ik een tijdje erg fijn vond was die van Deep Blue Something. Op You Tube zocht ik ze laatst weer eens op en nu heb ik dit nummer al dagen in m´n hoofd.


1 opmerking:

  1. Mooi nummer van robbie, die hele cd is goed! Beetje jazzy, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen