Pagina's

zondag 28 juli 2013

31 dagen bloggen - wat is je favoriete eten?

Dingen waar ik van hou zijn meloen, zelfgemaakte appeltaart, maiskolf met wat boter en zout, een boterham met kaas, tomaat en wat peper, zelfgemaakte pizza, yoghurt, perenijsjes, rode bietjes en wraps/tortilla´s.

Ik ben geen vleeseter. Vroeger was ik anti-gehaktbal. Ik ben nooit vegetariƫr geweest, ik vind er gewoon niks aan om vlees te eten. Het enige wat ik thuis aan vlees eet is kip, een sappige beefburger of gehakt door de pasta. Maar meestal eet ik iets vegetarisch van de AH. Geen slavinken voor mij. Als we uit eten gaan dan vind ik een stukje vlees weer erg lekker maar dan is het een goed stuk vlees en is het goed klaargemaakt. Bij vlees knap ik enorm af op harde stukjes in gehakt en vetranden aan het vlees. Jekkie.

Bij het avondeten eet is het minst graag pasta, hoewel ik lasagne wel erg lekker vind. Adger eet juist heel graag pasta, met rode saus. Ik eet het graag met groene pesto. Ik ben geen enorme fan van gekookte aardappels, dan eet ik ze liever gebakken, met sla en een groenteburger. Zeker lekker met dit warme weer, dan doet sla het altijd goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen