Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

31 dagen bloggen - wanneer en waarom ben je begonnen met bloggen?

Op 24 mei 2010 begon ik met bloggen. Ik had toen net mijn naaimachine gekocht, die nog steeds erg goed bevalt. Ik zocht veel op internet naar patroontjes en ideeën om te maken. En dan kom je automatisch veel blogs tegen. Dat leek me ook leuk en ik trok de stoute schoenen aan en begon mijn blog ´teveel leuks´. Kort geleden heb ik dat dus omgedoopt naar ´stop genoeg´, waar ik meer achter sta dan de oude naam.

Ik blog nu dus alweer dik 3 jaar! Wat vliegt de tijd. Het eerste wat ik maakte op mijn naaimachine was een vlaggenlijn voor de 2e verjaardag van Noa. Die hang ik aanstaande maandag weer op want dan wordt Sophie alweer 4!

Ik vind het bloggen erg leuk. En niet alleen het schrijven maar ook het lezen van andere blogs. Je vindt er zoveel inspiratie! En via de reacties die mensen achter laten vind ik steeds weer nieuwe blogs om te volgen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik mijn 1e volger kreeg. Blij dat ik was! En toen 3, 7......en nu blijft de teller steken op 424 lieve volgers. Bedankt daarvoor! Ik hoop dat ik binnenkort weer kan bloggen over iets wat ik heb afgemaakt. Ik heb veel ideeën maar de ruimte ontbreekt me er op het moment voor om het ook echt te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten