Pagina's

maandag 8 juli 2013

31 dagen bloggen - je laatste Random Act of Kindness

Ofwel mijn laatste daad van liefdadigheid. Dit is een lastige. Volgens de Van Dale betekent liefdadigheid  ´inspanningen, gericht op goede doelen´. Wij steunen de Waddenvereniging maar of dat nou echt met liefdadigheid bedoeld wordt? Vorig jaar hielp ik mee met het schoonmaken van het speellokaal en attributen op de lagere school. Dit jaar nam ik speelgoed mee naar huis om schoon te maken. Noa was nog geen 2 maanden naar beide scholen geweest, de meeste viezigheid zal niet van haar geweest zijn. Dat vond ik best liefdadig werk  ;) Vooral omdat ik vorig jaar midden in het schilderen van ons eigen appartement zat, wat snel af moest.

Waarschijnlijk ben ik niet zo van de liefdadigheid?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen