Pagina's

zaterdag 13 juli 2013

31 dagen bloggen - het laatst gelezen boek

e-reader en boekenschrift
Ik vind het heerlijk om te lezen en ik lees best veel. Vooral afgelopen jaar, toen we met onze boot op reis waren. In 2012 las ik 56 boeken. Ik lees elke avond en tussen half augustus vorig jaar en eind april dit jaar las ik ook erg veel overdag. Anders zou ik nooit op zo´n aantal uit kunnen komen.


Het laatste boek was Inferno van Dan Brown. Een dik boek, 606 pagina´s. Ik lees bijna alleen maar op m´n e-reader. Ik heb nog steeds liever een echt boek in m´n handen maar een e-reader is in veel opzichten erg handig. Gelukkig hebben we naast een digitale lijst ook erg veel echte boeken. Die zitten nu nog in verhuisdozen, hopelijk kunnen we ze snel uitpakken en een plekje geven in de boekenkast.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen