Pagina's

zondag 7 juli 2013

31 dagen bloggen - favoriete film waar je naar kan blijven kijken

Dit is een makkelijke! Mijn favoriete film aller tijden is Pride and Prejudice. Het is ook mijn favoriete boek. Het boek is meerdere malen verfilmd. Mijn favoriet is een serie van de BBC uit 1995. Alle series achter elkaar zijn gewoon een een lange film.

Soms is het misschien wat sloom maar bij zo´n film hou ik daar enorm van. De hele sfeer, de landschappen, de verhoudingen tussen alle personages. Ik ben er dol op. Ik kan er wel een ellenlang verhaal van maken maar dat doe ik niet. Een paar fotootjes van de film dan maar.






2 opmerkingen:

  1. Jaaaaa! Pride and prejudice is ook een van mijn favorieten! En zeker de serie van 1995. Die klopt gewoon, heerlijk! Ben hem weer gaan kijken en het boek aan het herlezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik heb de dvd hier op tafel liggen. Misschien binnenkort weer eens kijken.

      Verwijderen