Pagina's

woensdag 3 juli 2013

31 dagen bloggen - 5 weetjes en een zelfportret

Via Joyce kwam ik een leuke uitdaging tegen: 31 dagen bloggen over jezelf.
Bij sommige punten denk ik, hm, wat ga ik daarmee doen. Best een uitdaging dus.
Laat ik maar beginnen.....

De weetjes:
1. Vroeger had ik kort haar en leek ik op een jongetje. In groep 7 liet ik het groeien. Nu heb ik het tot over m´n schouders maar altijd vast en zou ik het stiekem weer kort willen maar durf ik dat niet.
2. Ik ben een grote zus van mijn broertje die 3 jaar jonger is dan ik. Eigenlijk zou ik broer moeten zeggen want hij is veel langer dan ik.
3. Noa en Sophie hebben beide 2 namen. Noa Jasmijn en Sophie Julia. Voordat ik zwanger was en tijdens de zwangerschappen heb ik het namenboek wel 3 keer doorgespit, een tijdelijke hobby. Ik maakte lijsten met leuke namen en hun betekenissen. Toen we eindelijk hadden gekozen bleek dat alle 4 de namen in de top 10 van die jaren stonden. Lekker origineel dus....
4. Na de havo wist ik niet wat ik wilde studeren en deed ik nog 2 jaar vwo. Daarna wist ik het eigenlijk nog niet en ging ik Culturele en Maatschappelijke Vorming studeren. Ik was ooit naar de open dag van de pabo geweest en heb achteraf spijt dat ik dat niet ben gaan doen.
5. Ik hou niet alleen van stofjes maar ook van boeken. Ik lees elke avond en kan soms niet stoppen.

Met het zelfportret smokkel ik een beetje. Het is een foto van afgelopen december, toen we nog fijn aan het zeilen waren. Dit is bij Fuerteventura, met slapende Sophie op schoot.



1 opmerking:

  1. Haha, ik dacht aan een geschreven zelf portret! Zal binnenkort ook een foto er op zetten. Sommige dingen vind ik ook lastig hoor, maar het is eigenlijk ook wel leuk om over al die dingen eens goed na te denken! Bij de jeugdherinneringen heb ik wel wat foto's van vroeger geplaatst (heb al vooruit gewerkt)

    BeantwoordenVerwijderen