Pagina's

woensdag 12 juni 2013

Leuke post

Vandaag ontving ik allemaal leuke post!
Ik doe mee met de ´groeten uit...´ swap en kreeg mijn 1e kaartje.
En niet alleen een super leuk kaartje voor mij. maar ook 1 voor de kinderen
en er zit heerlijke Zweedse thee bij.
Rabarber-vanille en kruidenthee. Van die laatste heb ik al een kopje gedronken en ik verheug me op de andere thee. De zakjes zijn al een plezier om naar te kijken. Bedankt Marieke!


De andere leuke post is de swap die ik won bij Clarissa.
Het is een doosje vol cadeautjes, verpakt in een stofje. Er past echt veel in!
Dank je Clarissa!

Als laatste kreeg ik nieuwe hexagoon-malletjes. Ik schrok een beetje van de afmetingen, ik bestelde 1,5 en 2,5 inch. Die laatste had kleiner moeten zijn, eigen schuld. Ik ga ze vast wel eens gebruiken. Hoe groter de malletjes, hoe sneller klaar zal ik maar zeggen.

**************************************************************
Wil je mijn berichten blijven lezen? Verander dan mijn blog-adres in je leeslijst van 'teveelleuks.blogspot.com' in 'stofgenoeg.blogspot.com.
Of wordt volger van dat laatste www-adres.



2 opmerkingen: