Pagina's

donderdag 13 juni 2013

Een half rondje en de maisplantjes


Gisteren probeerde ik iets uit.
Het werd een half rond ritstasje.
Best leuk geworden.
Al blijft de rits lastig vind ik.
Ik vouwde de tandjes tijdens het dicht naaien naar de binnenstof en nog werd het niet mooi.

Volgende keer maak ik een groter exemplaar.
Voor deze maakte ik een malletje van een flinke toebak, en die dus door de helft.

Het ritstasje ruikt in elk geval wel lekker, ik heb er de thee in gedaan die ik gisteren per post ontving.


Op moestuin-gebied gaat het goed.
De mais groeit goed.
Vandaag ga ik een plekje in de tuin zoeken om ze neer te zetten.
In de plantenbak gaat het vast niet goed komen.




2 opmerkingen:

  1. Hi Carolien, probeer eens de rits te 'verlengen' met stukjes stof, dan blijft de hoek rechter (http://miss-stik.blogspot.nl/2010/06/en-de-rest.html)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien moet ik dat inderdaad proberen, dat wordt veel mooier dan hoe ik het nu meestal doe.

      Verwijderen