Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Een gestreken sleutelhanger

Wil je mijn berichten blijven lezen? Verander dan mijn blog-adres in je leeslijst van 'teveelleuks.blogspot.com' in 'stofgenoeg.blogspot.com.
Of wordt volger van dat laatste www-adres.

**************************************************************

We waren laatst met de strijkkralen aan het spelen en maakten zeepaardjes, vissen en een lieveheersbeestje.
Allemaal verzameld op Pinterest.

Maar mama wil ook wat dus maakte ik voor mezelf een kleine log cabin, en nog 1 en nog 1 en nog 1. Normaal maak ik ze van stof maar deze variant is ook leuk!
1 hangt nu aan de autosleutel, waarvan het klepje los zit. Een stukje maskingtape bood uitkomst.

Bij de Action heb je trouwens hele leuke setjes van een plankje (vlinder, beertje, hartje...) en de benodigde strijkkralen voor 89 cent. Leuk voor de kinderen.

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Ik heb ook zo'n pot bij Action gekocht. Bij gebrek aan kinderen gewoon voor mijzelf (lol) maar wist eigenlijk niet zo goed wat ik er nu allemaal mee wil maken. Dit is een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk spul he. Ook voor ons nog, inderdaad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al lang niet meer op je blog gelezen....las altijd jullie "zeil-verhaal".
    Maar nu weer een keertje gekeken dus. En inderdaad; strijkkraaltjes zijn leuk. Heb je ook al weleens van Krimpy Dinky gehoord ? (krimpfolie; shrink art). Iets uit mijn jeugd en weer ontdekt....super leuk ook om met kinderen te doen.
    Kijk op: www.gemaaktenzo.blogspot.nl
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen