Pagina's

woensdag 19 juni 2013

de 88-lapjes-lappendeken

Afgelopen zondag was mijn moeder jarig.
Als verrassing maakte ik een grote lappendeken.


Dinsdag ging er een doos vol cadeautjes richting Frankrijk, waar ze die op zondag pas uit mocht pakken.
Het wachten duurde lang want donderdag was de doos al bezorgd, enorm snel!


Ik gebruikte 88 verschillende stofjes.
De achterkant is een zacht fleece dekentje van Ikea.


Soms ging het op de kruisingen mis....


....maar meestal raken de hoeken elkaar netjes.

**************************************************************

Wil je mijn berichten blijven lezen? Wordt dan volger van 'stofgenoeg.blogspot.com´. Via ´Teveel leuks´ worden op den duur geen berichten meer geplaatst en doorgelinkt.

12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kado! Gefeliciteerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig cadeau! En nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow wow ziet er super mooi uit die deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie mooi! die net missende hoekjes ziet niemand!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een werk zo'n enorme deken! Maar wat is hij leuk geworden, zal je moeder heel blij mee zijn! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden... en ik nu de jouwe dus ook :-)
    Oh wat een heerlijke lapjesdeken. Ik heb er ook eentje in de maak, ik heb de lapjes niet geteld maar het is net zo groot als een dekbedhoes. Moet nog even zien wat ik als achterkant ga gebruiken :-) want dat is het enige wat nog moet gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuk! Ook een goeie om restjes te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ik vind het altijd knap als mensen stoffen weten te combineren die niet bij elkaar horen. Het wil bij mij nooit zo lukken. Je moeder is een bofkont!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is er als achterkant gebruikt ?En zit er ook een tussenlaag in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Greet, als achterkant gebruikte ik een fleece deken Ik heb geen tussenlaag verwerkt.

      Verwijderen