Pagina's

dinsdag 4 juni 2013

88 lapjes en mijn 'moestuintje'

Wil je mijn berichten blijven lezen? Verander dan mijn blog-adres in je leeslijst van 'teveelleuks.blogspot.com' in 'stofgenoeg.blogspot.com.
Of wordt volger van dat laatste www-adres.

**************************************************************

Ik ben bezig met het knippen van 88 lapjes. Da´s een boel!
Hopelijk kan ik er binnenkort iets van laten zien. Het is een geheim project maar als ik wat aan elkaar heb gestikt kan ik vast wel een klein tipje van de sluier oplichten.


Ondertussen heb ik wat tuin werkzaamheden-gedaan.
De zonnebloemen werden verzwolgen door de naaktslakken en de maisplantjes barstten bijna uit hun kartonnen eierdoosjes. Die heb ik dus overgezet. Hopelijk groeien ze nu beter.

4 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd wat de lapjes worden, en de slakken, brrr, jammer van je zonnebloemen
    Wat zal de mais worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, dat werken in de tuin... Ziet er prachtig uit... En ik wilde je even laten weten dat ik mijn schilderij 'de geheime tuin' heb gedoopt. Dankjewel daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk super weer voor in de tuin.
    Hier hebben de slakken de hosta's weer gevonden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe verander je het blog adres?
    Ik kwam via die andere gelijk op stof terecht namelijk maar weet niet of dat altijd zo zal blijven?

    Erg leuk om te zien dat je ook in de tuin bezig bent.
    Ook hier het een en ander gezaaid.

    BeantwoordenVerwijderen