Pagina's

maandag 27 mei 2013

Tijd voor een give away!

Wil je mijn berichten blijven lezen? Verander dan mijn blog-adres in je leeslijst van 'teveelleuks.blogspot.com' in 'stofgenoeg.blogspot.com.
Of wordt volger van dat laatste www-adres.

**************************************************************


Het leek me leuk om weer eens iets weg te geven,
dat mag ook wel na de laatste van iets meer dan een jaar geleden.

Ik naaide 2 naaldenmapjes.
Zelf kan ik niet meer zonder, ik vind ze super handig.

De bovenste is gemaakt van 8 kleine lapjes stof, de binnenkant is donker roze.
De onderste is gemaakt van een stukje PTT-zak uit 1989.
Beide mapjes sluiten met een drukknoopje in rood of roze.

Hoe doe je mee?
Wees volger (kijk bovenaan dit bericht voor de laatste ´update´)
en laat een reactie achter een laat weten welk naaldenmapje je graag zou winnen.
Ik zou het leuk vinden als je een linkje op je eigen blog zet,
je naam gaat dan 2x in het bakje.

De uitslag volgt over een week op 3 juni.
Tot dan!

16 opmerkingen:

  1. Leuk!! ik die graag mee, het ptt mapje is helemaal mijn stijl dus daar zou ik voor gaan en mijn mapje is zeker aan vervanging toe ;-) Ik plaats zo even een linkje op mijn blog, groeten, susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ben je nu ook hier gaan volgen en maak graag kans op een mapje. Ik ziet sinds kort op naailes, kan dat dus goed gebruiken. Mijn voorkeur is de lapjes variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof! Ik doe graag mee voor het postzak naaldenboekje!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! Ik heb mijn naalden nu in zo'n kokertje zitten maar er zitten er te veel in dus het dopje schiet er nog wel eens af. Resultaat: een naald in mijn vinger als ik iets anders aan het zoeken ben in mijn naaidoos. Dus zo'n mooi naaldenmapje zou ideaal zijn! Mijn voorkeur gaat uit naar het PTT mapje want ik ben toevalligerwijs ook verzot op post ;-) Volgster ben ik via Bloglovin en een linkje staat al op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik waag graag een kansje! Ik vind het PTT mapje wel errug leuk... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee voor het PTT mapje!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, zo een naalden etuitje! Kan mij voorstellen eens je dat hebt, het niet meer kan missen. Ik doe dan ook graag mee om er eentje te kunnen winnen. Ik ga voor deze met de lapjes stof.

    Mijn give away loopt nog 2 juni. Doe je niet mee?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ik doe graag mee met de give-away. En volgen doe ik je al en ik zal inderdaad het nieuwe adres aan mijn leeslijst toevoegen. Een linkje zal ik ook op mijn blog plaatsen.
    Als ik 1van de gelukkige winnars ben dan gaat mijn voorkeur uit naar die met alle kleurtjes en verschillende stofjes.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee voor het PTT mapje. Dat zou heel erg van pas komen aangezien ik zelf net gestart ben met naailessen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee, vind allebei de mapjes leuk. De naalden verdienen hier wel een eervoller plekje dan ze nu hebben; tussen de spelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Heb je net ontdekt! Even uitpuzzelen hoe,ik volger wordt, heb zelf geen blog.... Vindt dat postzak mapje echt heeeeeel leuk!!
    Groetjes, Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe heel graag mee voor het lapjesmapje! Superhandig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk! Ik doe graag mee. ik vind het ptt mapje erg leuk. Ik kom zelf namelijk uit 1989. ik zet een linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi! Erg leuke blog heb je! Ben zojuist volger geworden ;-) 'k Heb je ook toegevoegd aan mijn leeslijst op mijn eigen blog (prettysue.wordpress.com). Ik doe graag mee met je give-away: ik ga voor de postzak-variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga je aanpassen. En ik doe graag mee voor de postzak-variant van deze leuke mapjes. Leuk dat je ons wat wilt geven

    BeantwoordenVerwijderen
  16. via-via hier geraakt & voeg je met plezeier toe aan mijn leeslijst op bloglovin + doe graag mee voor eender welk vd 2 naaldmapjes

    BeantwoordenVerwijderen