Pagina's

dinsdag 21 mei 2013

Stempelen en de appelboom

Wil je mijn berichten blijven lezen? Verander dan mijn blog-adres in je leeslijst van 'teveelleuks.blogspot.com' in 'stofgenoeg.blogspot.com.
Of wordt volger van dat laatste www-adres.

**************************************************************

Gisteren verknipte ik een blouse. De kleuren komen niet echt mooi over, maar wat wil je ook met zo'n druilerige dag als vandaag. Ik weet nog niet waar ik de stof voor ga gebruiken. Het is een soepele stof, misschien leuk voor een rokje voor de kinderen.

Deze 2 schattige knoopjes zaten er ook bij. De stof met de vogels is van een oude schort, die ik ook verknipte. Niets ontkomt aan mijn schaar.

Een nieuwe naam vraagt nieuwe labels (en visitekaartjes, daar denk ik nog over na). Ik vind het leuk om de labels zelf te maken met een stempel, die ik uit een grote gum gutste. De grote labels zijn om in te naaien en de kleine om dubbel mee te naaien in een naad. Ik ben er wel tevreden over.

In de tuin staan 2 appelboompjes. Ze staan er nog maar een paar jaar. Vorig jaar zaten er 2 bloempjes in het rechter boompje maar die regenden en waaiden er af. In het linker boompje zat geen enkel bloempje.
Dit jaar is het andersom. De rechter is bloem-loos en de linker zit vol met prachtige roze bloesem. Ik ben benieuwd of er veel appels geplukt kunnen worden!

3 opmerkingen:

  1. Goede naam. Geniet van je nieuwe start (ondanks al het gedoe ;-))...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu ook over! Wat een mooie stofjes. En je labels zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, nog geen tijd gehad om langs te komen ;) Leuke naam, link werkt nog niet bij mij, even opnieuw doen. Fijn weekend vast! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen