Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Rompertjes knippen en zonnebloemen zien groeien

Gisteren begon ik met het verknippen van rompertjes van de kinderen. Ze dragen al tijden gewoon ondergoed en ik heb erg veel nog mooie rompertjes over. Ik heb niet het idee dat ze nog te verkopen zijn dus maak ik er mooie lapjes van.

Een gedeelte komt in aanmerking voor een 2e leven als boordband, voor rokjes. Wat ik met de rest ga doen weet ik nog niet. Misschien is een plaid een idee. Of......?

Tussen de bedrijven door ben ik druk aan het nadenken over een nieuwe blog-naam. 'Stof genoeg' komt zeker in aanmerking, gezien het leuke commentaar op deze naam. Ik ben er nog niet uit. Tips zijn nog steeds welkom!

En dan gaan we nu zonnebloemen kijken. Eergisteren plantten we de zaadjes en gisteren was er al een piepklein blaadje te zien.

6 opmerkingen:

  1. Leuk, ik heb ook zonnebloemen gezaaid en ze moeten nu al verpoot worden. Elke dag zie je ze groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht ook al gelijk aan een plaid, mooie kleuren zo bij elkaar!


    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!
    Ik reageerde eerder op je naam....stof genoeg vond ik leuk. Maar er is ook een stof enzo, weet je dat wel?
    Hartelijke groet,
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, dat wist ik niet. Ik ben nog steeds aan het nadenken over een naam, ben er bijna uit.

      Verwijderen
  4. Ik zoek ook nog een leuke bestemming voor heel veel kleine lapjes tricot uit kleertjes waar ik geen afstand van kan doen. Maar ben ook nog denkende wat het dan moet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een lapjesdeken vol herinneringen...

    BeantwoordenVerwijderen