Pagina's

maandag 20 mei 2013

Een nieuwe blognaam geeft wel wat gedoe


Een nieuwe naam voor een blog geeft niet zoveel gedoe. Gelukkig maar.

Maar ik moest zo nodig ook het www-adres aanpassen.

Het gevolg is dat de berichten die ik post op mijn blog-met-nieuwe-naam niet in de leeslijst komen van de mensen die mij volgen.

Wil je mijn berichten blijven lezen?
Meld je dan opnieuw aan voor mijn blog of pas het blogadres aan in je leeslijst: stofgenoeg.blogspot.nl

Voorlopig zal ik nieuwe berichten niet alleen op 'Stof genoeg' maar ook op 'Teveel leuks' posten. Dat laatste adres linkt sowieso door naar het nieuwe.

Hopelijk komt het op deze manier goed.

4 opmerkingen:

  1. Kan je een link zetten naar je nieuwe blog? Dan kunnen we gewoon doorklikken en opnieuw volgen ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zit er al op :)
      Dit is het nieuwe adres: stofgenoeg.blogspot.nl

      Verwijderen
  2. ik krijg het wel gewoon te zien hoor.. heb nog niks aangepast en wordt automatisch naar deze blog toegestuurd..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt. Maar als ik je niet automatisch door laat sturen dan krijg je de berichten op het nieuwe www-adres niet te zien.

      Verwijderen