Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Dagje uit en een nieuw rokje

Wil je mijn berichten blijven lezen? Verander dan mijn blog-adres in je leeslijst van 'teveelleuks.blogspot.com' in 'stofgenoeg.blogspot.com.
Of wordt volger van dat laatste www-adres.

**************************************************************

Gisteren ging Noa voor het eerst op schoolreisje. Met een dubbeldekker naar Duinen Zathe in Appelscha. Er kon geen lachje af bij het weggaan en uitzwaaien, het was best spannend voor haar. Gelukkig heeft ze het erg leuk gehad en had ze bij thuiskomst nog energie voor 10.

Ik was niet mee en heb jammer genoeg (nog) geen foto´s van het uitje.
Met Sophie was ik een paar uur naar de kinderboerderij in Drachten. Het was redelijk druk want ook daar waren klassen op schoolreisje.

Sophie vond het prachtig. Vooral de geiten waren in trek, ze heeft ze allemaal geaaid.
Voor het eerst zagen we een pauw zijn veren tonen. Erg mooi.

Sophie heeft haar nieuwe rokje aan. Er ging iets mis met het opmeten want in de taille is het nog veel te wijd. Als ze wat groter is dan kan ik het elastiek losser zetten. Het is een ballon rokje maar doordat het wat te groot is, lijkt het af en toe wat pompeus.


1 opmerking:

  1. Ik vind 'm heel lief hoor, het rokje. Je dochtertje boft maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen