Pagina's

maandag 29 april 2013

Terug in Nederland

Gisteren zijn wij terug gevlogen naar Nederland. Voor het volledige verslag en een selectie van de mooiste foto's van onze reis: http://guiaiv.blogspot.nl/

Ik hoop dat ik snel weer wat op m'n naaimachine kan maken. Deze is gelukkig ongeschonden uit de koffer gekomen. Ik kan m'n machientje toch niet op de boot achterlaten?

Het laatste wat ik heb gemaakt was op de boot. Ik maakte 2 windschermen van zeildoek. Hopelijk bevallen ze Adger goed als hij de boot naar het noorden gaat varen.

Vanavond kwam ik tot de ontdekking dat mijn blog het 'blog van de maand' is op de website van Nominette, waar ik eens labeltjes bestelde. Is dat niet leuk?

En dan ga ik nu blogjes lezen, ik loop hopeloos achter!

6 opmerkingen:

  1. Welkom terug, precies op tyd voor alle festiviteiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Welkom thuis!!! Fantastisch dat jullie zo'n gave reis gemaakt hebben. Blij om weer thuis te zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is heerlijk om hier weer te zijn! Zeker nu het lente is, het ruikt buiten zo lekker en als ik wakker word dan hoor ik de vogels fluiten.

      Verwijderen
  3. Welkom terug! Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat jullie veilig terug in Nederland zijn! Ik heb je creaties wel gemist hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom thuis! Zal wel weer wennen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen