Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Alweer hexagoontjes, alweer zon

Bijna elke dag maak ik wat hexagoontjes. Soms buiten in de zon en soms 's avonds binnen in de kajuit. Het blijft een fijn werkje. Ik heb de breedte nu vastgesteld en nu hoef ik nog maar 1 kant op te werken. De onderkant heb ik recht afgewerkt maar de zijkanten niet. Ik heb dat wel geprobeerd maar dan moest ik er zulke kleine stukjes aannaaien, wat een gepriegel.

In de kajuit heb ik de cijfers tot en met 12 en het hele alfabet opgehangen. Noa schrijft het ijverig na en vind dat erg leuk. Ze telt met een beetje hulp al tot 30.

Sophie doet ook erg haar best. Ze herkent al best veel cijfers.

We vermaken ons enorm goed!



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tijd hebben jullie! Hexagoontjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw. Wat een prachtig kleurrijk werk! erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat ziet er al prachtig uit! En genieten, zo in de zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig.......
    Dit avontuur gaan jullie nooitvergeten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De hexagons worden super! Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en kleurrijk, ik krijg direct zin in de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn ontzettend mooi en kleurrijk! Ik ben jaloers op jullie hoor! Kun je wat zon deze kant op sturen ;) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het blijft leuk om jullie avontuur te volgen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je hexahopsakleed prachtig worden. Wel een hoop gepriegel, maar het is natuurlijk ideaal voor in een kleine ruimte. Wat ik me nou de hele tijd afvraag, wat doen jullie zoal, gedurende een dag? Laat opstaan, buiten in de zon ontbijten, zwemmen, boodschappen doen? Vertel ons erover, dan is het een beetje of we bij je zijn!

    BeantwoordenVerwijderen