Pagina's

zondag 7 oktober 2012

De naaimachine is van stal gehaald

Ik kon niet op reis gaan zonder mijn machien. Of ik haar zou gebruiken wist ik niet. Er moet maar net tijd zijn. Ze lag opgeslagen in een vak onder de bedden van de kinderen. Dus niet erg toegankelijk. Maar het bed werd gelicht en ze kwam tevoorschijn.
Ik maakte voor Noa en Sophie een sjaaltje. In Spanje was de wind soms wat fris. Als we dan in de bijboot naar de kant vaarden, vond ik hun halsjes zo bloot. Dus kozen we samen stofjes uit de beperkte voorraad die ik meenam. Het werden voornamelijk stofjes van de Hema.

Jammer genoeg hebben ze de sjaaltjes nog niet nodig gehad. Hoewel, jammer? We zijn nu in Lissabon en het is hier overdag tegen de 30 graden. Dus de sjaaltjes kunnen opgeborgen worden.

De naaimachine ligt nu op een meer bereikbare plaats. In de kledingkast, opgeborgen tussen dekens en beddengoed want ik wil haar wel heel houden natuurlijk.



10 opmerkingen:

  1. ooh wat jammer dat je ze niet kan gebruiken haha, bofferd.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb julie reis weer meegevolgd op het andere blog. Leuk dat we dit kunnen... Goede reis verder. En fijn dat jullie nu volop mooi weer hebben. Hier wordt het al volop herfst.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan te bedenken dat het hier al herfst is en niet warmer dan 14 graden!
    Een heel fijne reis! (en ik ga even bijlezen op jullie reisblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een avontuur!
    Een fijne reis verder en ik kom af en toe nog eens lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carolien....Petje af voor jou hoor !!!!!!!
    Goede vaart.
    liefs petra n.

    BeantwoordenVerwijderen