Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Borduren op vilt

Ik had weer eens zin om iets met vilt te doen. Voordat we op reis gingen, kocht ik een voorraadje wolvilt. Dat werkt en voelt fijner dan synthetisch vilt.

Ik weet nog niet wat ik ga maken, waarschijnlijk een slinger. Het zijn maple leafs.
Het is best veel werk, ik maak 1 blad per avond. Gelukkig heb ik geen haast.

Borduren vind ik fijn werk tijdens het tv kijken. Een tv hebben we niet aan boord maar wel een laptop. Afgelopen 2 avonden bekeken we alle afleveringen van The Office. Erg leuk!

Het linker blad is licht geel en de rechter is licht groen. De foto is erg slecht qua licht, de kleuren zijn in het echt zo mooi.

Hopelijk volgt er snel een foto met meer bladeren!


11 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! Ben benieuwd, een hele slinger is even werk weet ik uit ervaring! Maar het resultaat maakt een hoop weer goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg! Ik dacht vorige week al: wat heb ik lang niets van Carolien gehoord. Blijkt dat jullie al weken op reis zijn!! Sorry , maar ik heb dit echt gemist. Zag dat je in mijn vakantie een bericht had geplaatst over jullie voornemen en ik ben de laatste weken pas weer wat actiever in de blogwereld.
    Ik heb op jullie reisblog al een beetje de leesachterstand ingehaald...
    Nu zal ik goed opletten hoor waar jullie zijn en wat jullie doen. Heel veel plezier en succes allemaal!
    Fijne dagen,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor deze bladeren. Lijkt mij een rustgevend werkje.
    Heb weer een stuk van jullie reisverhaal bijgelezen. Binnenkort de grote plas over... Goede oversteek....

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi zijn ze!! Ik geniet van de mooie foto's van jullie!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Lien! Heerlijk dat je daar aan toe bent gekomen en dat je het materiaal hebt meegenomen. Hier jagen momenteel de herfstvlagen om de deur, en jullie zijn dénk 'k vandaag met de 500 mijl begonnen en hebben de Portugese kust vaarwel gezegd. Denk aan jullie.... dikke knufff, mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Echt een tof idee! Ben benieuwd naar de slinger (als dat het gaat worden dan) als hij af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carolien, wat een heerlijk friemelwerkje voor als je weinig ruimte hebt en wel de rust! Ik las net op jullie bootblog dat de oversteek niet door gaat, vind het wel heel dapper van jullie om zo wijs de knoop door te hakken. Dus ik hoop dat jullie genieten van al het leuks daar. En van de blaadjes die je nu rustig kan maken....
    Wist je trouwens dat ik jouw tante Petra in mijn wolvriendinnenkring heb? Toevallig!!

    BeantwoordenVerwijderen