Pagina's

donderdag 2 augustus 2012

We gaan op reis!

Het plan is er al heel lang en deze maand gaat het dan eindelijk gebeuren, we gaan op reis!
Een jaar lang zal dit ons drijvende en varende huis zijn.
Eigenlijk best spannend!
Het is niet zomaar een maand vakantie en het zijn niet alleen dagtochten maar ook tochten van dagen en nachten lang.

De reis wordt helemaal bijgehouden op ons zeil-blog. Op het moment staan er voornamelijk berichten op over het voorbereiden en hopelijk kunnen we er snel berichten op plaatsen over de echte reis!

M'n naaimachine gaat mee op reis en ik hoop echt dat ik af en toe een rokje of een jurkje kan maken.

Nu maar weer bezig met het inventariseren van de voorraad eten.

17 opmerkingen:

  1. Wat spannend zeg, en echt super dat jullie het nu echt gaan doen. Zal jullie belevenissen volgen! X Stien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw dat is wel echt "op reis" gaan! veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ik ga zeker eens een kijkje nemen op jullie blog! Veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow te gek!! Veel plezier, wind, gezelligheid, samenzijn en veel zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuuw Spannend, ik ga jij via jullie ander blog volgen, Veel plezier su66 en geniet ervan. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een spannend avontuur. Succes en vooral genieten....

    Groet uit Zwolle

    Wobbechien, Jan, Welmoed, Elmar en Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg, heel veel plezier! Ik volg de voorbereidingen ook al!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk en spannend seg! Ik ga ook volgen hoor, zo waan ik mij ook wat op reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow super. Ga er heerlijk van genieten en tot "blogs"
    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Man, wat een avontuur, ik ga jullie zeilblog zeker volgen en wens jullie natuurlijk een "behouden vaart". Geniet van alles om je heen en maak er een onvergetelijke tijd van. Graag t.z.t. een foto van jou achter de naaimachine aan boord.
    Veel succes!
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat spannend! Ik ga je zeker volgen op de tocht...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my god!!!!!!
    Ik ga jullie volgen!
    Petje af voor mensen die hun hart volgen !
    Behouden vaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, het gaat dan echt gebeuren!! Superspannend joh!! Ik ga jullie ook volgen hoor! Geweldig!! Succes met alle voorbereidingen!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig, ik heb net jullie ander blog gelezen geweldig hoor, wat een voorbereidingen en uitrusting aan boord, maar ja dat moet ook wel voor zo'n reis!!
    Ik vind het geweldig dat jullie de stap durven te maken zovelen dromen ervan en jullie doen het gewoon ( ik moest gewoon een traantje laten bij het lezen van het blog, ik weet ook niet waarom )ik wens jullie een hele goede reis en dit is ook voor de kinderen iets wat ze hun hele leven meedragen top hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhhwww, een jaar lang???? zo spannend zeg! Snel even kijken op die zeil blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik loop hopeloos achter op het lezen van blogs en lees dit nu pas... Wat fantastisch, zeg! Ik ben jaloers! Veel geluk, zal af en toe op jullie zeilblog kijken! En hoop dat het je lukt om hier nog te posten...

    BeantwoordenVerwijderen