Pagina's

woensdag 6 juni 2012

Te koop: nieuwe Slice elite

Het komt niet vaak voor dat ik iets koop waar ik spijt van krijg.
Deze keer wel. De slice elite is gewoon niks voor mij.
Ik heb hem 1x gebruikt, wat dingetjes geprobeerd en toen wist ik genoeg.

Is het wel iets voor jou?

Voor 70 euro mag je de slice van me overnemen.

Ophalen in Heerenveen is gratis en verzenden 6,75 euro.

Er zit bij: gebruiksaanwijzing, design card 'Basic elements', glazen snijmat, 5 reserve mesjes, tool om mesjes mee te vervangen, tubetje lijm en spateltje van schuim om de lijm te verdelen.





13 opmerkingen:

  1. Hé, wat doet zo'n ding? Ik zag het al eens op een beurs, in een doos. Er stond toen zoveel volk aan die stand dat ik er niet naar informeerde...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het snijdt figuren/letters/cijfers/labels uit en die figuren staan op een sd kaart die je in de slice kan doen. Het is echt een leuk ding maar ik ga er te weinig mee doen helaas.

      Verwijderen
  2. Nog nooit van zo'n ding gehoord... Waar snijdt het precies in?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm... heb je hem nog? Ik zal eens overleggen hier thuis of het iets voor m'n moeder is. We zouden hem dan wel op kunnen halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai, zonde he... zo heb ik een kamsnap-knijper met veeeel kamsnaps (terwijl ik veel liever knopen gebruik!). Hopelijk vind je een koper.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Carolien,

    Ik heb wel interesse. Heb je een plaatje van wat er op de kaart staat?
    En snijdt hij ook flockfolie? Of veloursfolie of hoe je dat ook noemt?

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carolien,

    Wil je hem voor me reserveren?
    Ik zou hem graag van je kopen.

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mn moeder is er niet van overtuigd of ze hem wil, dus dan wordt het hem helaas niet. Je mag er een ander blij mee maken :D Toch bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carolien,

    Ik heb hem in goede orde ontvangen hoor. Bedankt voor het snelle verzenden. Ben er erg blij mee tot nu toe. Heb het flockfolie nog niet binnen, dus hij mag nog even pauze, maar daarna gaan we samen spelen.

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb wel intresse in deze ben idd opzoek naar zo ding ...
    heb je hem nog te koop ?
    gr mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de slice vorig jaar verkocht, zie vorige bericht. Succes met zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen