Pagina's

zondag 10 juni 2012

Een ruime tas

Een eeuwigheid geleden beloofde ik mijn schoonzus (de zus van mijn man) om een tas voor haar te maken. De wens was een tas die ze voor haar studie kan gebruiken, waar A4-tjes in passen.

Het is een ruime tas geworden waar heel veel studie-materiaal in past.
Aan de binnenkant zit een extra vak voor portemonnee of agenda oid.

De voorkant, onderkant en achterkant bestaat uit 1 gedeelte. Dat is op deze foto te zien.
Ik ben best tevreden over hoe het eruit ziet, ook al is de tas niet gestreken.

Je kan de tas ook prima gebruiken om mee te nemen naar de bieb.

Of naar de supermarkt, het winkelwagenmuntje heeft een eigen plekje, aan mijn zelfgestempelde en scheef vastgenaaide label. Het blijft handwerk :)

16 opmerkingen:

  1. die schoonzus zal hier vast heel blij mee zijn ! echt heel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ze hier niet blij mee is....!
    Mooie stofjes ook.
    Fijne zondag,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas en een leuk idee om iets te voorzien voor een winkelwagenmuntje.
    En wat dat scheefgestikt labeltje betreft: ik vind dat een handgemaakt product eigenlijk wel een schoonheidsfoutje mag hebben...
    Alles wat ik fabriceer heeft dit...onbewust... dat wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou daar mag je best trots op zijn ,de tas is hartstikke mooi geworden ,wat een goed idee om er hangertje in te maken voor het muntje voor het boodschappen karretje,

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. t s een leuke tas seg, & zo'n zomers stofke!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk!! Ik vind de stof ook erg mooi! Lekker zomers inderdaad!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOohhhh dat is een mooie tas! Kan zo al zien dat die heel erg goed gebruikt gaat worden! Lekker formaat en fijne hengsels. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow heel mooi en heel praktisch! Bijna jammer om weg te geven of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, die is leuk geworden, zeg! Vooral het scheve labeltje; ik hou van imperfectie...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt; je schoonzus gaat hier erg blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Christy Popping10 juni 2012 om 23:21

    Ik denk dat Machteld daar wel blij mee is

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is een hele mooie tas hoor! Wou dat ik ook zoiets kreeg van mijn schoonzus...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaa bij mij is er ook altijd iets scheef....! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen