Pagina's

zaterdag 19 mei 2012

Texel

Adger heeft een dikke anderhalve week vrij en wat doe je dan als het lekker weer is?
Juist, naar de boot.

We liggen voor de 2e nacht op Texel. Liever waren we ergens anders heen gegaan want je betaalt hier 40 euro per nacht, en da's echt veel voor een haven. Maar de eilanden zijn nou eenmaal wat duurder.
Vandaag fietsten we een stuk en deden we boodschappen. Je kan erg leuk winkelen in Den Burg, er is een Hema en een AH en dan ben ik tevreden.

Morgen gaan we weer verder, waar de wind en de stroming ons zullen brengen weet ik niet. Misschien gaan we naar Enkhuizen toe.
Spierballen kweken.
Heel veel nesten met vooral futen, maar deze meerkoet mocht op de foto met zijn of haar jong.
Drukte in de sluis bij Kornwerderzand.
Vanmiddag aten we een tosti, ik kreeg de korstjes.
En na ons fietstochtje mocht ik Adger nog even de mast in hijsen.
Mij krijg je niet zo hoog!

9 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit! Veel plezier nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goh waw seg, geniet ervan!!!
    we hebben ook ooit met een bootje rondgevaren, die rust & vrijheid voelen super!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo heerlijk, ik krijg helemaal hiemwee als ik dit zo lees, wij hebben ook een tijdje op het IJsselmeer rond gedobberd. Veel plezier verder. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit Carolien! Ben jaloers op je, heerlijk zo op het water. Geniet er maar lekker van,
    liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er heerlijk uit!!! En een blauwe lucht ;-) Veel plezier nog!!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooo zo zalig!!! Wij zijn onlangs met de leerlingen een weekje gaan zeilen en waren ook 2 dagen op Texel...toch wel zalig!
    Zie:
    http://fetedesgamins.blogspot.com/2012/04/el-zsazsabroches-aan-boord-van-de.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er zo super uit!!! Als kind gingen wij zeilen op het veerse meer...melancholie alom!!!!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, klinkt als een heerlijk weekje weg! En je boft met het weer, zeg.
    (By the way, wat kan jij ontzettend snel reageren op mijn blog ;-))
    Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen