Pagina's

maandag 14 mei 2012

Mirror monday - voor Roos

Naar aanleiding van de oproep van Roos staat hier mijn 1e 'Mirror monday'.
Roos plaatst al een jaar lang elke maandag haar foto op haar blog.
Vandaag staat nummer 52 op de blog-planning.

Vanmorgen om 8 uur stond ik voor de spiegel in de wc.
Poging 6 en nog is de foto wazig, jullie moeten het ermee doen.

Eigenlijk had ik toen nog een uur op bed willen liggen, (vroeg) opstaan is niet mijn sterkste kant.
Maar Noa gaat naar groep 1 en dus moet ik wel.
Gelukkig hebben we vanaf donderdag een dikke anderhalve week zeilen op het programma staan, dat maakt veel goed.

3 opmerkingen:

  1. Je staat er mooi op Carolien! Petje af, want ik durf dat niet, zo op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen! Wat ontzettend leuk om je te zien (en ja, ik maak ook tig wazige foto's en ben dan nog niet tevreden ;-))
    Fijne lange zeilvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sofie of Sophie, allebei hebben ze voor mij een betekenis, vandaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen