Pagina's

woensdag 2 mei 2012

Het is weer tijd om iets weg te geven

250 berichten en 375 volgers; een mooi moment om iets weg te geven toch?

Wat je kan winnen? 10 euro korting in m'n webwinkel.
De korting is geldig tot eind juli en geldt niet voor de verzendkosten.

Wat moet je doen?
Wordt volger van mijn blog en laat een gezellige reactie achter.

Heb je facebook? Dan zou ik het enorm waarderen als je mijn pagina leuk vindt.
Heb je een blog? Zet er dan een linkje op naar dit bericht. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Op 1 juni maak ik de winnaar bekend!

33 opmerkingen:

  1. natuurlijk doe ik ook heel graag mee, volger was ik al en ik zet ook een link op mijn blog.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie! Volger ben ik al, ik zal nog een linkje plaatsen op mijn blog en zal je leuk vinden op facebook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag doe ik mee, ik ben al volger en kom regelmatig kijken en ik plaats een linkje op mijn blog want ik ben geen facebookgebruikster.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof tof tof!
    Volgen doe ik al
    Ik vind je nu ook leuk op facebook
    Ik plaats graag een linkje op http://nienkemaakt.blogspot.com
    Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie houdt er niet van Teveel Leuks, iedereen toch! Ik doe heel graag mee en ik LIKE je nu op facebook maar dat deed ik daarvoor ook al! Superleuke give away en succes met alles! Lieve groetjes, Manon
    (owjah, linken doe ik graag voor je!)
    www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke give away, ik doe graag mee!. Ik volgde je blog al en zal een link plaatsen op de mijne. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da's een goede reden, maar ik vind alle redens goed ;-)

    Ik maak een link en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow ik doe graag mee! Wat een bijzondere give-away! Ik zet ook snel een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar doe ik graag aan mee.Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Ik doe graag mee :) En je leuke blog volg ik natuurlijk al...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk weer een give away!! Ik doe mee hoor, volger was ik al ik heb je ookk nog geliked op facebook en ik had je ook al gepint op mijn pintrest(http://pinterest.com/annietje72/workshops/) pagina.
    Groetjes Anita

    http://priegeltje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke giveaway, ik doe graag mee, volgen deed ik je al!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, ik doe graag mee. Ga nu een linkje op mijn blog zetten, enne...volgen doe ik je al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk, daarvoor doe ik ook mee, en een volger ben ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik volgde je al en heb je ook gelinkt (FB doe ik niet)! Leuke actie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk leuk leuk, ik maak vlug nog een linkje voor je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel leuke dingen in je webshop gezien!
    Ik wordt met veel plezier volger en like je pagina op facebook zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben ook volger geworden hoor, heb even op je lijst met leuk om te maken gekeken en daar staan erg veel leuke dingen op.
    Vind je blog ook inspirerend, fijne dag nog!
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gosssie. helemaal gemist, ik waag ook hier een gokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Via via op jouw blog terecht gekomen. Wat een ontzettend leuke dingetjes heb je bij 'leuk om te maken' staan zeg... Ga er zeker eens iets van proberen! :) Doe graag mee met je Give Away. Volger wordt ik en ik plaats een link op mijn blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ga je meteen volgen en plaats een link op mijn blog!groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke give-away. Daar doe ik graag aan mee. Ik plaats straks een linkje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben een nieuwe blogger,ik quilt heel veel,maar ben ook tussendoor aan het haken en breien.Ik ga je zeker volgen.
    Diny zweistra.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt er gelijk een volger bij; erg leuke actie! (doe ik aan mee!)
    Ik kan hier nog wel een poosje rond struinen met al die leuke dingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer een volgertje bij. Ik zet een linkje op mijn blog en ik zal u leuk vinden. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik doe mee
    ik word volger en ik zal linkje plaatsen
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe ook graag, ik wordt volgen en heb al een lik geplaatst op je fd
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Daar doen we aan mee! Ik ben nummer 390 en plaats een link op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben zojuist volger geworden en enorm enthousiast over je blog, wat een leuke dingetjes!!!
    Graag doe ik mee aan de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heb geen FB, maar ik wil je wel volgen!
    En een linkje plaatsen kan ook wel,
    Bij deze, bye bye
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, het kan nog net, meedoen met je Give Away, ik zal je een Like op Facebook geven, voor een linkje is het eigenlijk al te laat maar je kunt ook nog NET meedoen met mijn Give Away, is dat een deal???
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen