Pagina's

dinsdag 17 april 2012

Zo blij!

(let niet op de slechte foto, het glas zit er voor en die rare donkere stukken dat zijn mijn armen)

Tijdens de laatste Swap-Bot ontmoetingsdag spraken Maartje en ik een swap met elkaar af. Ik wilde graag een tekening van Noa en Sophie en zij wilde graag iets van stof. Wat ik voor haar heb gemaakt kan ik nog niet laten zien want ik weet niet of ze het al heeft ontvangen.
Ik ben nu de trotse eigenaar van Noa en Sophie op het strand. Noa heeft de vilten bloem van Kyra in haar haar en de beer van Sophie is ook van de partij. Als de kinderen op bed liggen zal ik er eens op m'n gemak naar kijken.

Ik ben zo blij!!
Dank je wel Maartje!!


5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief en leuk schilderijtje! Ze heeft voor mij ook zo'n leuke gemaakt van mij met hond Guus. Ben er ook heel erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi zeg!! Kan me voorstellen dat je daar heel erg blij mee bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een zoet, lief plaatje! Heeft ze echt mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig lieve tekening Carolien! Ze kan wel tekenen zeg, eens even op haar blog kijken zo meteen...

    Ik heb ook nog een vraag aan je. Jij quilt zoveel, dus bent voor mij expert. Ik ben een poos geleden heel enthousiast begonnen om allemaal oude kleertjes en kleren van ons te verknippen tot lapjes. Alleen nou heb ik een beetje grote maat van de lapjes genomen, zodat er veel reststof overblijft. Wat ik nu zoek is en patroon van een lappendeken waarbij grote (20x20) en kleine lapjes (niet alleen 10x10, maar ook bv 10x20 of andere maten) worden gecombineerd. Weet jij waar ik zoiets kan vinden? Ik zou natuurlijk zelf aan het rekenen en tekenen kunnen gaan, maar ja, als er al zoiets bestaat.....:)
    Ik hoop dat jij iets weet, bedankt alvast!
    Fijn weekend, ondanks de regen.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen