Pagina's

maandag 23 april 2012

Stempels maken is leuk!

Laatst maakte ik weer wat stempels. Het bolletje wol vind ik wel leuk geworden, helaas vergat ik een loshangend draadje aan de bol te gutsen. Het landschapje trok ik over uit een boekje van vroeger, het was een test op het materiaal wat ik laatst kocht. Ik zou de roze kant moeten gebruiken maar de witte gutst veeeel fijner. Toch heeft een gummetje nog steeds mijn voorkeur.
De stempel van het label met de naald en knoopjes kwam ik laatst toevallig tegen en kon ik niet laten liggen.
Zoals te zien is, ben ik niet zo goed in het gutsen van een stip. Bij de bootje is de i niet zo mooi geworden. Maar ik bedacht later een handigheidje. Ik gebruik vaak een vulpotlood. Daarmee kan je een prachtig gaatje uitsteken! 
Welke ik erg leuk vind is de naaimachine met mijn naam. Die wil ik gebruiken om op stof te stempelen, als naamstempel zeg maar. Er komt waarschijnlijk nog wel een verbeterde versie want de letters zijn niet zo mooi geworden.

Dan kruip ik nu weer achter m'n naaimachine om de plaid van Noa af te maken. Ik ben al een heel eind en binnenkort zal ik wat foto's plaatsen.



10 opmerkingen:

  1. Ik vind de stempels die je hebt gemaakt echt erg leuk! Dat gepriegel zeg, zou volgens mij niks voor mij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe stempels zijn het geworden! Ik ben er de laatste tijd ook flink mee aan de slag gegaan, gommetjes werken ook het best in mijn geval. Ik vind die met de naaimachine en uw naam echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahh, wat leuk!! goed gelukt joh! ik guts ook af en toe, maar werk het liefst wat groter, heb al te vaak per ongeluk iets kleins 'weggegutst' wanneer ik fijntjes moet werken. Goeie tip trouwens om een punt te maken, daar ben ik ook niet zo goed in. Ik vind het vogeltje/kuikentje echt über-schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! en je had ook nog geen hobby's toch? :))
    het lijkt me wel een gepriegel, maar het resultaat is geweldig!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trouwens, bedankt voor je tip! Ik ben alweer verder aan de slag gegaan. Nu eerst nieuwe voorraad oude kleren, dus kasten opruimen...:(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt! Vind het naaimachinetje idd een leuke voor je naamlabels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit! Kan ik nog veel van leren :)

    BeantwoordenVerwijderen