Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Stempelen

Kort geleden kocht ik eindelijk gutsjes en een blok om stempels uit te maken. Voordat ik zou beginnen met gutsen, wilde ik zeker weten of ik de roze of de witte kant moet gebruiken. Het schijnt de roze kant te zijn. Maar ik vind het helemaal niet fijn werken. Het wordt me te korrelig. De witte kant gutst fijner maar het is me nog niet naar m'n zin. Dus heb ik maar weer een gummetje gepakt en heb wat nieuwe stempels gemaakt.
De bootjes en het blaadje zijn nieuw. Guts en gum gaan heel goed samen!
Het keperband kocht ik gisteren, om labeltjes van te maken. Ik wil geen labels meer bestellen, ik vind het te duur. Zonder label vind ik ook niet leuk dus maak ik ze weer zelf. 
Wat ik met de bootjes ga doen weet ik nog niet, waarschijnlijk voor dingen die ik voor mezelf maak. Op het ene bootje staat mijn (afgekorte) naam en op de andere staat de naam van onze boot, Guia IV.


6 opmerkingen:

  1. Leuke stempels heb je gemaakt! Mijn favoriet is het bootje. En zo'n zelfgemaakte label is eigenlijk nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te doen he. Ik werk het liefst met gummen, laatste hadden ze bij V&D heel grote felgekleurede gummen (met het woord 'gum' erop) en die gutsten echt geweldig fijn. Misschien heb je er wat aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vroeg me al af of je op die vraag nog een antwoord had gekregen. Wat een mooie stempels heb je gemaakt! Zo te zien kun je er best gedetaileerd mee werken, leuk! En die labels vind ik ook erg mooi geworden, net als Kyra vind ik dat eigenlijk ook nog leuker dan gekochte labels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Echt heel leuk gemaakt!
    Ik wil ook steeds eens iets met stempels proberen,
    maar ik vind het lastig om te bedenken wat...

    BeantwoordenVerwijderen