Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Rokje voor Noa

Voor Noa maakte ik een klokrok uit 'het' rokjes-boek.
Ze is enorm tenger dus nam ik de heupomtrek voor een 2-jarige en de lengte van een 4-jarige.
En eigenlijk is het rokje nog te breed. Ik gebruikte een tailleband van boordstof en nu zit het prima. Deze uitleg gebruikte ik voor de afwerking van het biaisband en het resultaat is prachtig.
Ze is er zo blij mee!

Vanmorgen ging ze voor het eerst naar de kleuterschool. Omdat ze bij de peuters vaak moest huilen als ik weg ging (tot Sophie bij haar in de klas kwam), hield ik m'n hart vast. Maar ze vond het leuk en is erg enthousiast! Mijn grote meid.
Donderdag nog 1 ochtend wennen en daarna is het alweer vakantie. Op 8 mei is ze jarig en dat is haar laatste ochtend bij de peuters. De dag erna begint het kleuterleven en het vroege opstaan, daar ben ik erg slecht in.

6 opmerkingen:

  1. Ach, wat een droppie! En ook nog stoer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn dat de 1e dag goed is gegaan! Hopelijk blijft het zo en wordt 't niet zo'n ongezellig gebeuren thuis als met mijn Kleuter...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk rokje, hier ook een zoon die z'n eerste dagen in het klasje er op heeft zitten! Altijd spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! En wat een geweldige foto! Fijn dat het goed ging joh! Kan me voorstellen dat het allemaal heel spannend is! Ook voor jou! En ja, vroeg opstaan haha, wacht maar tot ze op de middelbare zitten, dan moet je er al om 6.30 uur uit ;-) Je stempels zijn trouwens ook erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een liefke, dat meisje EN het rokje natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen