Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Eigenlijk zou ik er niet heen gaan...

...maar we gingen dit weekend niet zeilen, al had het zaterdag en zondag qua weer wel gekund. Het was zonnig maar op het water zal het koud geweest zijn. Het Stoffenspektakel was hier in het dorp en ik zou er niet heen en daarom bestelde ik laatst al wat stofjes. Toch ging ik gisteren een klein uurtje de kramen langs.

Het onderste stofje is voor een jurkje voor Sophie, het was er ook in blauw en roze maar de gelige variant vind ik het mooiste. Ook kocht ik verduisteringsdoek voor in de kamer van de kinderen. Hopelijk slapen ze dan iets langer door. En ik kocht lockgaren, de lockmachine staat nog steeds onaangeroerd, hopelijk kan ik mezelf er snel toe zetten om em eens uit te proberen.


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stofjes!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgende week in antwerpen, maar ik durf niet gaan want ik heb al zoveel stofjes liggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kocht dat onderste stofje vorige week in de groen-rode variant, ben er een halterkleedje voor Lilith mee aan 't maken. Fijn toch hé, zo'n stoffenspektakel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook geweest haha! weer veels te veel gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stofjes!
    Ik wil ook een keer naar het stoffenspektakel gaan maar
    het wordt al jaren niet meer in Enschede gegeven.
    En de dichtstbijzijnde wordt dan toch te ver weg voor mij.
    Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de stofjes.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier komt het stoffenspektakel ook geregeld. Laatst kocht ik een winterjas, knipte gelijk de knopen eraf en kocht daar allemaal verschillende nieuwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, oh!! ;-) Groot gelijk hoor! Leuke stofjes!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen