Pagina's

maandag 2 april 2012

De markt - wind en wolken

De dag begon met een bijna stralend blauwe hemel. Maar hoe dichter we bij Groningen kwamen, hoe meer bewolkt het werd. In anderhalf uur tijd richtten mijn broertje, zijn vriendin en ik de kraam in. Voor het eerst een hele kraam!
Er stond best wat wind en voor de vlagen moest ik erg oppassen. Zelfs kussens waren er niet tegen bestand. Het zeiltje hield veel wind tegen, waardoor ik nog maar een halve kraam in de gaten hoefde te houden.
De PTT kussens deden het goed! Jammer genoeg verkocht ik geen vierkante kussens, de 60x40 cm variant was erg in trek. Ook de 2 tassen verkocht ik.

Ik stond gezellig naast Kyra, je ziet haar kraam rechts van die van mij.
Ik had verwacht dat ik wel wat hartjes zou verkopen, ook de onderzetters nam niemand mee. Ik mag echt niet klagen hoor! Ik heb erg goed verkocht en na een toch wel koude dag werd ik door Adger en geschminkte Noa en Sophie opgehaald.

8 opmerkingen:

  1. Wow, wat heb jij veel gemaakt!!! fijn dat je toch een goede dag heb gehad!

    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergezellige kraam!! Fijn dat je veel heb verkocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! gaaf zeg. Wat fijn dat het zo'n geslaagde dag was (ondanks de wind,haha) Geniet nog maar lekker na... Wat wordt de volgende markt? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It is always so surprising what sells and what doesn't! Was a nice day at the market though, and nice to see how much your collection has grown since last November to fill a whole stand!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn te lezen dat het zo geslaagd was , je kraam ziet er gezellig uit, jammer van de wind.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van de wind, maar super dat je zo goed verkocht hebt joh!! fijn!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad jammer van het weer, maar je kraam ziet er wel mooi uit. Op naar een volgende keer, hopelijk met beter weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit. Ik zou ook graag eens willen verkopen op een markt. Maar vind het vaak zo duur. Waar ik dan benieuwd naar ben... Als je de kosten van de kraam van je verkoop kosten afhaalt hou je dan nog wel wat over?
    Succes met de blog.
    Tot volgs, gorten Esther

    BeantwoordenVerwijderen