Pagina's

dinsdag 13 maart 2012

Zwemmen en koopjesjacht

Gisteren ging ik samen met mijn schoonzusje en de kinderen naar het zwembad.
Het was de eerste keer dat we gingen zwemmen.
Eerst even wennen in het ondiepe badje maar daarna gingen we in het grote bad.
Zelf kwamen we niet aan zwemmen toe want de kinderen kunnen niet worden los gelaten.

Sophie heeft non-stop gespetterd, ze is dol op water. Noa was erg rustig en genoot op haar eigen manier.


Vanmorgen liep ik de H&M even binnen voor haarelastiekjes. Stiekem kijk ik dan even bij de kleertjes en ik zag toevallig het rek met afgeprijsde kleding. Deze 4 dingen nam ik mee, samen voor 10 euro, ik kon het niet laten liggen.


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk he zwemmen als de kids genieten geniet jezelf ook Toch?
    Ja daar hou ik ook zo van koopjes hele leuke koopjes erg leuk geslaagd.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt goede koopjes gedaan! Leuk! En heerlijk die meiden!

    BeantwoordenVerwijderen